2008年8月16日星期六

中國女排對美國太不濟;鄭潔晏紫演出實在太精彩 !

昨晚睇完奧運女排大賽中國對美國,對中國有點失望。本希望中國隊係上次輸比強手古巴後,今次對美國應該可以收復失地,想不到她們又輸多一次。睇過佢地兩場比賽,給我的印象是她們的攻擊戰術太單調,後防又經常太多空位被殺,開波發球又時常失誤。像我這個外行人看過昨晚第一盤比賽後,就算唔係郎平教練,都可以看出她們的戰術只落在黃一梅的左角攻擊。另外,就是她們的佯攻也太假了,有好幾次我都覺得她們的佯攻根本無效,只是白白浪費了一次攻擊的機會。

尋晚本想看套電影 relax下,但我係網上發覺有好多人不斷討論緊一場網球女雙賽,我 scan 曬13個台都無現場直播,後來先知係 tvants 的 cctv 1才睇到。當時其實我睇到第二盤2:5時就預料中國會出局,所以我都沒有心去看就去了沖個靚涼,點知沖完出黎睇返個mon,發覺仲比賽緊,我初時以為只係比賽精華重播,再看真D,就不得了,原來她們還在比賽中,而且仲係8:9,中國領先 !! 最後,中國以2:1 ,係最後一盤由落後2:5的情況下一口氣連追幾分到 5:5,到最後8:10 !! 要知道當時比賽已經是凌晨二、三點多了,體力、精神都差唔多消耗盡了,加上係2:5 落後的狀況下,輸其實是好正常,但她們竟有咁強的心理質素慢慢追平到最後反超前 !!

沒有留言: