2008年7月16日星期三

十二個我經常使用的 firefox add-on

自從係 Ubuntu 8.04 用過 firefox 3.0 beta 後,我係xp 都裝 beta 版,到佢 Offical Release Date 18-06-2008 就即刻剷走舊的 FF 2.0 轉用正式版 3.0。用了成個月,感覺良好爽快。我覺得Firefox 的品牌價值,唔單只係 comparatively 快、安全、support RSS與Tab,佢個add-on的無限擴充功能係 IE / Mozilla / Safari 無可媲美的。由 FF 1.5開始,之後的2.0,到現在的 3.0,我用過不下四五十個唔同的 add-on,到現時仲可以留低的十二個 add-on就係我最常用的:


01. Adblock Plus : 睇報章、forum一定要用佢,亦係每次洗機、裝FF後第一個要裝的 add-on !

02. Adblock Plus Element Hiding Helper : 同Adblock plus一齊用,可以 block div, table 等等。(call 呢個add-on時要按 CTRL+SHift+K)
裝好上面兩個 add-on 後,仲要去 http://easylist.adblockplus.org/The EasyListThe EasyElementThe Tracking Filter。呢三個 filter list 隔幾日就 update 一次,又有個forum做support,非常 user-friendly。

03. CustomizeGoogle: 可以助你移除 Google及其產品入面的 ad,又可以自動用 https 上 gmail,google reader 等。

04. FireGesture: 可以用 mouse 右鍵做好多 short-cut,好似上一頁、下一頁、refresh、close tab、新 tab 等,懶人最愛 !

05. FlashGot: 上 forum DL "相"必備 。

06. Foxmarks Bookmark Synchronizer: 佢會自動 backup 你 firefox bookmark上去個server,呢個對我黎講好重要。因為我曾經試過數次因 FF無故死亡,連FF自身個 bookmark backup 都無埋 !!

07. IE Tab: 我上的5%網頁(唔係hkjc,我唔識亦唔相信賭錢這回事),用FF係睇唔到或出現問題的,所以呢個add-on一定要當作standby。

08. Image Zoom: 其實FF 3.0 新增了一個功能係可以放大圖或文字或網頁,不過試過幾日唔裝Image Zoom,發覺放大圖後,連我睇緊的網頁都變得好大,要縮返 default size,身為懶人慨我當然唔鍾意做多餘的動作,所以都係裝返佢。

09. PDF Download: 我睇 document 時方便好多。

10. QuickDrag: 呢個add-on係我最近上 新聞組時有版友介紹過,用過之發覺好好用,可以省卻左 copy and paste 呢個動作,又係一個懶人恩物 。

11. Tab Mix Plus: 呢個 add-on之前其實我用開 tab browser preference,不過早係上年佢已經唔再發展,搞到 FF 3.0 用唔到,最後係 mozilla forum 得知Tab Mix Plus都有佢所有功能。其實,我喜歡的,係佢有個 option叫 "自動切換 mouse 指定的分頁"。我懶,睇網頁時唔想次次都要 CTRL+tab,最想就係一個 mouse同一隻手就搞好所有 operation。當然呢個 add-on係針對分頁的,所以有好多分頁上的 customization,都好有用。

12. 新同文堂: documents同書本上我都接觸不少簡體子,不過點講都好,上大陸網可以讀繁體子係親切D。DL 新同文堂要去呢度: http://rt.openfoundry.org/Foundry/Project/Download/?Queue=333

沒有留言: