2008年10月6日星期一

文雀 x 青苔 x Ironman

正所謂打風唔成三日雨,古人的傳統智慧真係唔可以睇小。上星期六日本來 plan 好出去玩,點知個天唔鐘意我,搞到無所事事之下係屋企煲dvd。兩日睇左三套片,分別係文雀、青苔同Ironman。

故仔黎講,好坦白,呢套文雀真係好無聊,成套戲對白唔知有無一張A4紙呢 ?四個傻佬唔知點解為左個唔知乜頭乜路的大陸女人去同個有勢力的老江湖鬥。講真,除左開頭五分鐘疑似警訊案件重現比較有趣外,其餘時間都係時不時望住條 progress bar 諗緊幾時完。可能係我無文化同人無乜點讀書,真係唔識欣賞片入面的 dance、music,鏡頭技巧同老香港情懷。Finally,有一樣野想講,阿杜 sir 唔知可唔可以發掘下或者試下用其他人呢,好似上次跟蹤的徐子珊咁,呢套片D人係黑社會、PTU、CIB都係果幾個,好悶下姐。














內容的話青苔就真係無乜新意,又係黑社會+警察+妓女+污鼠。當然同文雀去比較,青苔的故事好睇好多。原本諗住同屋企人一齊睇的,但屋企人鐘意睇電視,所以就自己一個係電腦睇,不過真係好彩,估唔到一開始就有露點+sex。睇完後我就覺得果幕真係有需要嗎 ? 不過,話分兩頭,如果露點+sex係由女角冼色麗去演又唔同講法。 XDDD

睇完青苔之後去 google search 下人地 comments,見有位影評人話青苔上畫八日只收一百萬,但同期老外電影八日已過二千幾萬,位影評人仲話入去睇果陣三十蚊就已經包全場,香港電影......













除左 X-men、spiderman、batman 外,Marvel 其他superheroes 其實我唔係太熟,就好似 Ironman,我之前就末聽過成者見過。Heroes 片最好睇就係主角由 normal 到 super 之間的 discovery 過程,而 Ironman 整套戲剛剛大部份時間都有 cover 到。以娛樂商業片黎講,呢套的確幾成功,希望第二集加埋美國隊長會更好睇啦。

沒有留言: